שאלות נפוצות
אנו מקוות שחווית הקניה שלך ב״מאופרות״ תהיה נעימה וקלה ככל האפשר, עם זאת, אנו מכירות בכך שיכולות להתעורר שאלות. זו הסיבה שהרכבנו דף שאלות נפוצות נרחב לנוחיותך. אם אינך מוצאת תשובה לשאלתך, אל תהססי לשלוח לנו דוא”ל לכתובת [email protected]
בנושא הזמנות:
בשלב סיום ההזמנה באתר יופיעו לפניך מספר אפשרויות לתשלום: אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי (מלבד אמריקן אקספרס), ניתן לשלם באמצעות אפליקציית Paybox, באמצעות חשבון פייפאל ואף בהעברה בנקאית.
בהחלט! מיד עם קבלת התשלום תשלח לכתובת המייל שציינת גם חשבונית קבלה וגם אישור הזמנה עם פרוט של מרכיבי ההזמנה וליתר ביטחון גם הודעת סמס עם מספר ההזמנה שלך 🙂
ניתן לבטל את ההזמנה או לעדכן את כתובת ההזמנה עד 12 שעות ממועד ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, ההזמנה כבר תועבר לחברת המשלוחים ולצערנו מרגע המשלוח אין באפשרותנו לנתב את החבילה לכתובת אחרת או לבטלה.
ראשית לא לדאוג 🙂 אנו כאן ונדאג שהמשלוח יגיע אליך ב- 100%.
יש לשים לב לזמן האספקה שמצויין באתר שלרוב נא בין 14 – 21 ימי עסקים (בתקופות עומס חריגות כגון חגי נובמבר ייתכן עיכוב נוסף).
עם משלוח חבילתך תקבלי בסמס וגם למייל מספר למעקב אחר החבילה, נא בדקי ועקבי אחר העדכונים השוטפים.
במידה וזמן האספקה חלף או שסטאטוס החבילה אינו מתעדכן זמן רב פני אלינו בבקשה באחת הדרכים הנוחות לך.
בהחלט! אנו משתמשים בחיבורי SSL מאובטחים חדישים עם טכנולוגיית ההצפנה העדכנית ביותר של 256 סיביות עבור 100% עסקאות בטוחות ומאובטחות כפי שמחייבות חברות הסליקה הישראל. *בנוסף, אין לנו גישה לנתוני כרטיס האשראי מכיוון שהם מעובדים ישירות מול מסוף חברת האשראי.
בנושא משלוחים:
ההזמנה תגיע לנק׳ איסוף קרובה לכתובת שציינת בהזמנה או לסניף הדואר הקרוב המשוייך למקום מגורייך.
אם ציינת בעת ביצוע ההזמנה כתובת למשלוח שגויה, אנא צרי עימנו קשר בהקדם האפשרי. אם ההזמנה שלך נשלחה או עובדה אז למרבה הצער אין באפשרותנו לעדכן כתובת זו.
הזמנות נשלחות בדרך כלל תוך 2-4 ימי עסקים, לפעמים מוקדם יותר. תקבלי מייל מיד עם שליחת ההזמנה. אנא ודאי שהאימייל שלנו [email protected] נמצא ברשימת ההיתרים ולא בתיבת ה-SPAM/JUNK שלך למקרה שהוא יגיע לשם. אם אינך מוצאת את האימייל הזה, אנא צרי קשר עם [email protected] ובקשי מאיתנו לשלוח אותו שוב, נשמח לעשות זאת.
אנחנו נשמח לעזור! אנא שלחי לכתובת המייל שלנו תמונות [email protected] וסרטון של הנזק תוך 48 שעות מהגעת החבילה ואנו נטפל בזה בהקדם האפשרי.
כאשר את מזמינה מספר פריטים בו זמנית הם עשויים להישלח בנפרד מכיוון שהמוצרים נשלחים מהמחסנים השונים של הספקים עימם אנו עובדים. אז ייתכן ותקבלי פריט אחד לפני הפריט הבא. עם זאת אין צורך לדאוג זה נורמלי לחלוטין וכל הפריטים שהזמנת יגיעו!
זמן המשלוח לרוב נע בין 7 – 14 ימי עסקים. במקרים חריגים יתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו כגון עיכוב עקב תנאי מזג האויר, מגיפת הקורונה והגבלותיה, עיכובי מכס וכיוצא בזה.
ההזמנה נשלחת ישירות ממחסני ספקנו שבחו״ל או ממחסננו שבישראל שברמת הגולן (בהתאם למלאי הזמין).